purjo Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Jag "försöker".. är typ "rädd" eller något för att söka vissa jobb och känner mig keff på att skriva Personliga brev.. <_<>:Du har inga kontaker som du kan prata med som kanske kan fixa jobb åt dig ? Så har jag fått båda mina jobb :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Jag "försöker".. är typ "rädd" eller något för att söka vissa jobb och känner mig keff på att skriva Personliga brev.. <_<Låt föräldrar och vänner läsa dina brev, och komma med kommentarer. Eller släng upp det här :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Ibland är det roligt att ha tjackpundare på sin friendlist @ facebook. Skrevs 05:23 "strö granris på min bädd och låt mig födas naken" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Ibland är det roligt att ha tjackpundare på sin friendlist @ facebook. Skrevs 05:23 "strö granris på min bädd och låt mig födas naken"Förlåt, visste inte att jag hade dig som vän.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Förlåt, visste inte att jag hade dig som vän..Ingen fara! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201112...dmina-eller-tva Tänk er att ha det jobbet, och han får inte ens lön för det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201112...dmina-eller-tva Tänk er att ha det jobbet, och han får inte ens lön för det...Det var väl han själv som satte ut dom? Gött att man ska till Göteborg på nyår och fira med några fikon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Det var väl han själv som satte ut dom? Gött att man ska till Göteborg på nyår och fira med några fikon.Lich är det som gäller !Cirkus 20 pers som jag vet ska dit, och vi ska vara i en tvåa av storlek mindre (Y) Challenge accepted ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Hahahaha KassemG må vara den roligaste snubben i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Jag gillar denna snubben, grym röst har han också ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 worst nyår eu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Gott nytt år på er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg