D48 Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Gott Nytt År :D Att fira nyår i Göteborg var rätt jävla grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 worst nyår euBäst nyår ever ! 30 pers i en etta på 25 kvadrat, galet trångt, galet roligt ! Kommer nog åka på en ordentlig kanonförkylning nu också, inte så smart att vara utomhus i en dryg timme utan att varken jacka eller kavaj på sig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Gott nytt år typ ett dygn sent eller något! Hade en trevlig kväll även fast inte allt riktigt gick som planerat eller som man ville.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 Första dygnet på året gick sjukt bra! Iaf på LoL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Lynott, vad heter du på fb ? ;o Såg precis en post där av en med samma ava som du :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Lynott, vad heter du på fb ? ;o Såg precis en post där av en med samma ava som du :>Då var det jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) http://existenz.se/out.php?id=46745 No joke. Det första jag gör när jag vaknar imorgon är att köpa öl på konsum Edit: Någon som spelar lol fortfarande? Redigerat 4 Januari 2012 av Lynott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Edit: Någon som spelar lol fortfarande?Jag gör det. Extremt laggit dock /: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Då var det jag :)30 seconds to mars underskattade ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Jag gör det. Extremt laggit dock /:Get a PC bro 30 seconds to mars underskattade ?Ung, full och sökte uppmärksamhet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) Get a PC broSpar pengar till en.. ny dator.Vilken server kör du på förresten? Redigerat 4 Januari 2012 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Get a PC broUng, full och sökte uppmärksamhetUnderbart ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg