Lynott Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Det får bli pizza ikväll! Sedan ska jag ta mig lite vin och sprit. Ska kröka i min ensamhet.Ska nog köpa pizza idag, ska sno en staro av farsan, måste flytta hemifrån snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 Jag har bara druckit alkohol en gång den senaste månaden. :D Stolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 Jag tänker inte sluta vara barn. Jag ska växa upp och skaffa bostad, men jag tänker alltid ha samma intressen och syn på livet som ett barn har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 OH HEJ! Vad händer en afton som denna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 Ingenting, uppenbarligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Jag tänker inte sluta vara barn. Jag ska växa upp och skaffa bostad, men jag tänker alltid ha samma intressen och syn på livet som ett barn har.Ta inte detta på fel sätt, men är du autistisk eller något liknande? Det låter lite som en kognitiv störning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Ta inte detta på fel sätt, men är du autistisk eller något liknande? Det låter lite som en kognitiv störning.Jag tror han syftar på att inte bli stel och tråkig som en del blir när "vuxna". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Jag tror han syftar på att inte bli stel och tråkig som en del blir när "vuxna".Efter att ha sett vad han skrivit om My Little Pony var det svårt att inte börja undra om det inte handlade om något mer än det du beskriver, men du har säkert rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Efter att ha sett vad han skrivit om My Little Pony var det svårt att inte börja undra om det inte handlade om något mer än det du beskriver, men du har säkert rätt.Har träffat två bronies (Proccito och Dave) och ingen verkade smått autistisk. Kan tillägga att min bror har aspergers, så jag är medveten om hur det kan yttra sig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Har träffat två bronies (Proccito och Dave) och ingen verkade smått autistisk. Kan tillägga att min bror har aspergers, så jag är medveten om hur det kan yttra sig. :PJag har bachelor's degree i neckbeard internet self-diagnosis dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Argh. Har inte ätit något på hela dagen. MAAAAAAAAAAAAT 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Ta inte detta på fel sätt, men är du autistisk eller något liknande? Det låter lite som en kognitiv störning.lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg