Proccito Skrivet 28 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2013 Alkoholkonsumtion är inte nödvändigtvis bundet till veckoslutet för en student.Onsdag är min största festdag!Intressant :D Nä jag tänkte mer på baksmällan och allt sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Nykter påsk, karatefylla i lördags. Har fortfarande lite söndagsångest kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Glad påsk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Glad påsk till alla kristna o trevlig ledighet till resten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 31 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2013 Oj, påsk var det ja. Borde kanske köpa mig ett gäng ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Tillbaka ifrån Mexiko nu! Intressant land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Tillbaka ifrån Mexiko nu! Intressant land.Jag vill gärna höra hur det var där :D Jag blev kickad från en BF3-lobby för att jag fick en bra start. Jag tar det som en komplimang. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Jag vill gärna höra hur det var där Jag blev kickad från en BF3-lobby för att jag fick en bra start. Jag tar det som en komplimang.IAmA mexican guy AMA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Abouuu när öppnades chatten? Abouuu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Abouuu när öppnades chatten? AbouuuMen mannen... du är inte aktiv här så ofta va? Ehh.. Jag är ledsen. Jag tänkte att jag inte hade något emot att ta en lugn helg och spara pengar. Men fan vad tråkigt det är att bara sitta hemma i sin ensamhet och tänka. Men egentligen spelar det väl ingen roll att vara hemma eller vara ute och supa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Jag råkade fylla år på påskafton. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Jag råkade fylla år på påskafton.Grattis i efterskott :D Jag åker tillbaka till kalla norrland om 8 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg