Hoppa till innehåll

Chatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Dog alla? 

Förut loggade jag in typ varje dag och kollade runt lite i forumet, skrev sällan något förutom nån värdelös post i "Now Playing"-tråden, men jag var ändå "aktiv", om man vill kalla det för det. Men intresset för det här forumet dog - ironiskt nog - ungefär vid uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förut loggade jag in typ varje dag och kollade runt lite i forumet, skrev sällan något förutom nån värdelös post i "Now Playing"-tråden, men jag var ändå "aktiv", om man vill kalla det för det. Men intresset för det här forumet dog - ironiskt nog - ungefär vid uppdateringen.

Same here.

Dave har snackat om att om att kvaliten har försvunnit från det här forumet. Men jag tycker bara att dom flesta har blivit fjantiga och tramsiga. Jag har kommit förbi det stadiet nu känner jag. Den enda delen jag tittar på här på fuska.se är Oztown och inte mycket mer. Jag orkar inte med alla andra jobbiga idioter som ska hålla på och försöka vara roliga eller något annat för den delen.

Ikväll så dricker jag en single malt som är rökig. Det känns rätt så okej efter en asjobbig jävla arbetsvecka.

Jag hade gjort 19 timmar övertid förra månaden och fick bara 2300:- för det. Dom som säger att det lönar sig att jobba övertid har lite fel känner jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde bort min idag också, trevligt med pengar men det man iprincip gör är att kontrollera så alla siffror stämmer

Kan man ju tycka att skatteverket(?) ska ha koll på

Lite jobbigare om man har kapitalvinster o dyl. I vissa fall har jag varit tvungen att rota fram 15 år gamla avräkningsnotor för att räkna ut vinst/förlust, och då har det ofta skett flertalet splittar man måste ta med i räkningen också. 

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...