zitroz Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Ugh-- Jobb mellan 21:00-07:00 och sedan stockholm 08:30, blir hårt som satan!Vad jobbar du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Ringa runt till massa folk är inte min grej, fotbollstränaren, styrelsemedlem i fotbollsklubben, kulbbens kassör, tandläkare, försäkringsbolag.. Allt detta för att jag fick en smäll på käken så att insidan av en tandlossnade när jag spelade fotboll i fredags. *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Vad jobbar du med?7-11 ;-) Sjuk stockholmsresa asså, sov 1h innan jag åkte dit, drar ut och super utan sömn, är väl vaken till typ 5 sen upp vid 8 och ta flyget hem igen, otrevligtbakfull och spyasmak i munnen :D 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Ringa runt till massa folk är inte min grej, fotbollstränaren, styrelsemedlem i fotbollsklubben, kulbbens kassör, tandläkare, försäkringsbolag.. Allt detta för att jag fick en smäll på käken så att insidan av en tandlossnade när jag spelade fotboll i fredags. *suck*Antingen får du stryk på planen eller på krogen... skärp dig nu!!!!! ARGH 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2013 Antingen får du stryk på planen eller på krogen... skärp dig nu!!!!! ARGHStryk på krogen har jag mig veterligen aldrig fått :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Någon som ska till Bråvalla eller Metaltown i sommar? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Någon som ska till Bråvalla eller Metaltown i sommar? Har fått jobberbjudande på Bråvalla som security, så får se om jag tackade ja till det tillräckligt snabbt. I så fall blir det dit för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Har fått jobberbjudande på Bråvalla som security, så får se om jag tackade ja till det tillräckligt snabbt. I så fall blir det dit för mig!Isåfall ska du hålla koll på en husvagn på campingen med i vägarbetsskylt i närheten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg