Hoppa till innehåll

Chatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Ringa runt till massa folk är inte min grej, fotbollstränaren, styrelsemedlem i fotbollsklubben, kulbbens kassör, tandläkare, försäkringsbolag.. Allt detta för att jag fick en smäll på käken så att insidan av en tandlossnade när jag spelade fotboll i fredags. *suck*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jobbar du med?

7-11 ;-)

Sjuk stockholmsresa asså, sov 1h innan jag åkte dit, drar ut och super utan sömn, är väl vaken till typ 5 sen upp vid 8 och ta flyget hem igen, otrevligtbakfull och spyasmak i munnen :D

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ringa runt till massa folk är inte min grej, fotbollstränaren, styrelsemedlem i fotbollsklubben, kulbbens kassör, tandläkare, försäkringsbolag.. Allt detta för att jag fick en smäll på käken så att insidan av en tandlossnade när jag spelade fotboll i fredags. *suck*

Antingen får du stryk på planen eller på krogen... skärp dig nu!!!!! ARGH

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som ska till Bråvalla eller Metaltown i sommar?

Har fått jobberbjudande på Bråvalla som security, så får se om jag tackade ja till det tillräckligt snabbt. I så fall blir det dit för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått jobberbjudande på Bråvalla som security, så får se om jag tackade ja till det tillräckligt snabbt. I så fall blir det dit för mig!

Isåfall ska du hålla koll på en husvagn på campingen med i vägarbetsskylt i närheten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...