zitroz Skrivet 30 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2013 Isåfall ska du hålla koll på en husvagn på campingen med i vägarbetsskylt i närheten!Haha var fan bara på campingen 2 gånger, och det var den vanliga då. Jobbade typ hela festivalen och när jag inte jobbade så sov jag i stort sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2013 Ni som har varit på festival och campat med tält. Är folk såpass ärliga att man kan lämna något av värde i sitt tält? Eller är det mycket oärligt folk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2013 Ni som har varit på festival och campat med tält. Är folk såpass ärliga att man kan lämna något av värde i sitt tält? Eller är det mycket oärligt folk? Det är väl omöjligt att generellt säga "Folk är ärliga på festivaler"...? :P Personligen hade jag aldrig lämnat något värt mer än 100 spänn i tältet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2013 Det låter faktiskt vettigt Guggo. Du är väl ändå någon som man tar råd ifrån, hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Jag lämnade allt i min väska i tältet eftersom jag inte pallade släpa omkring väskan på festivalområdet. Det var väl en riskfylld chansning antar jag, men ingenting blev stulet. Försök bli polare med de som tältar bredvid dig så eliminerar du risken att de får för sig att sno nånting samtidigt som de kanske kan hålla lite koll ifall de är vid tältet när du inte är det. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Det är väl omöjligt att generellt säga "Folk är ärliga på festivaler"...? Personligen hade jag aldrig lämnat något värt mer än 100 spänn i tältet. Menar du att du bär på alla dina kläder konstant eller är alla värda mindre än 100kr? :P 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Övningskörde med morsan idagTyckte det gick ganska bra för att vara förta gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2013 Menar du att du bär på alla dina kläder konstant eller är alla värda mindre än 100kr? Ok, om vi säger såhär då- Jag hade inte lämnat något jag inte hade kunnat ta att bli av med. Det är ju segt om någon snor en t-shirt liksom, men inte hela världen. Mobilen är värre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 Folk som tror att dom kan åka på en glassbåt genom hela livet är ju bara dumma i huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2013 Folk som tror att dom kan åka på en glassbåt genom hela livet är ju bara dumma i huvudet.Jag håller med dig, kompis! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2013 Folk som tror att dom kan åka på en glassbåt genom hela livet är ju bara dumma i huvudet.Vad exakt menas med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2013 WOOOPIE PAKET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg