Proccito Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Nä det var att jag började få problem med balansen, men det var allt jag kände av.Jag var inte så social av mig då, så jag vet inte ifall jag var lullig eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 September 2013 Rapport Dela Skrivet 4 September 2013 Mycket beror ju på mängden mat samt vad du har ätit under dagen också, så är man inte så van, dricker i ett skapligt tempo och inte har tryckt i sig en pizza eller två under dagen så är det inte omöjligt.Var du trött innan du började? Det kan spela in också, speciellt med balansen har jag märkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 September 2013 Rapport Dela Skrivet 4 September 2013 Jag minns inte om jag var trött, men jag tror inte det.Och jag hade ätit som jag skulle då, och var inte hungrig när jag gick till festen eller när jag gick hem.Men jag hade lite av en dricka-tävling då jag bestämde mig att jag skulle dricka ikapp en tjej som hade köpt ölen till mig.Så det blev 3 halv-liters öl på 30-60 minuter, så det kanske är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Att det ska vara så jävla svårt att prata med folk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Bakfyllan of doom håller fortfarande i sig och jag är otroligt trött.Lyckades även klämma fingret och har världens blånagel just nu. Jävlar vad ömt det är.Bläää :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Guys? Guys...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Vad är det min asiatiska vän? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Jag tror att han försöker se om vi förstår honom, och han förstår oss.Vad ska vi göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2013 Guys? Guys...? Häj häj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Visst äre du som har hyllat Innis & Gunn under alla dessa år Guggo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Visst äre du som har hyllat Innis & Gunn under alla dessa år Guggo? Äeh. Jag gillar Innis, men att jag skulle ha "hyllat det i alla år" är en överdrift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Äeh. Jag gillar Innis, men att jag skulle ha "hyllat det i alla år" är en överdrift. Okejrå, vag överdrift! Köpte den igår som test, not sure if I like it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg