Hoppa till innehåll

Chatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Bachelor’s Programme in Business Administration and Political Science + Kinesiska för nybörjare I i höst. På SU.

 

Verkar även som om tillhörande kår har sammarbete med allas vår husgud Guggos kår. Tjena.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bachelor’s Programme in Business Administration and Political Science + Kinesiska för nybörjare I i höst. På SU.

 

Verkar även som om tillhörande kår har sammarbete med allas vår husgud Guggos kår. Tjena.

Coolt! Ja, SU och Handels samarbetar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet inte hur det är med förkunskaper i företagsekonomi på sådana här program? Jag menar, jag har inte läst någon ekonomi (mer än aktiekunskap och det som ingår i samhällskunskap a) på gymnasienivå. Det är ju inte ett behörighetskrav, men det är ju en rimlig gissning att många läst företagsekonomi i gymnasieskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan du inte bara läsa storyn någonstans?

Näh, har ju köpt spelet och måste spela ut det. :P

 

Nu ska jag klara av tio templars (kan vara mer eller mindre..) på samma gång. Helt jävla otroligt. Kommer aldrig lyckas. :/

 

Hur länge tog det för er att klara det?

 

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet inte hur det är med förkunskaper i företagsekonomi på sådana här program? Jag menar, jag har inte läst någon ekonomi (mer än aktiekunskap och det som ingår i samhällskunskap a) på gymnasienivå. Det är ju inte ett behörighetskrav, men det är ju en rimlig gissning att många läst företagsekonomi i gymnasieskolan.

De utgår ifrån att ingen kan något, just eftersom det inte är ett förkunskapskrav. De som har läst företagsekonomi får lite extra hjälp på vägen är allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De utgår ifrån att ingen kan något, just eftersom det inte är ett förkunskapskrav. De som har läst företagsekonomi får lite extra hjälp på vägen är allt.

Skönt, då ska det nog inte vara några problem alls. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...