SURF Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Bachelor’s Programme in Business Administration and Political Science + Kinesiska för nybörjare I i höst. På SU. Verkar även som om tillhörande kår har sammarbete med allas vår husgud Guggos kår. Tjena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Lax!Retmört! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Bachelor’s Programme in Business Administration and Political Science + Kinesiska för nybörjare I i höst. På SU. Verkar även som om tillhörande kår har sammarbete med allas vår husgud Guggos kår. Tjena.Coolt! Ja, SU och Handels samarbetar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Du vet inte hur det är med förkunskaper i företagsekonomi på sådana här program? Jag menar, jag har inte läst någon ekonomi (mer än aktiekunskap och det som ingår i samhällskunskap a) på gymnasienivå. Det är ju inte ett behörighetskrav, men det är ju en rimlig gissning att många läst företagsekonomi i gymnasieskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Några tips på hur faen man kör igenom ett spel som man hatar. Men måste bara för storyn? :( AC1 är så.. repetivt. SÅ repetivt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Några tips på hur faen man kör igenom ett spel som man hatar. Men måste bara för storyn? :( AC1 är så.. repetivt. SÅ repetivt. :(Kan du inte bara läsa storyn någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 (redigerat) Kan du inte bara läsa storyn någonstans?Näh, har ju köpt spelet och måste spela ut det. :P Nu ska jag klara av tio templars (kan vara mer eller mindre..) på samma gång. Helt jävla otroligt. Kommer aldrig lyckas. :/ Hur länge tog det för er att klara det? Redigerat 30 Juli 2011 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Du vet inte hur det är med förkunskaper i företagsekonomi på sådana här program? Jag menar, jag har inte läst någon ekonomi (mer än aktiekunskap och det som ingår i samhällskunskap a) på gymnasienivå. Det är ju inte ett behörighetskrav, men det är ju en rimlig gissning att många läst företagsekonomi i gymnasieskolan.De utgår ifrån att ingen kan något, just eftersom det inte är ett förkunskapskrav. De som har läst företagsekonomi får lite extra hjälp på vägen är allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 De utgår ifrån att ingen kan något, just eftersom det inte är ett förkunskapskrav. De som har läst företagsekonomi får lite extra hjälp på vägen är allt.Skönt, då ska det nog inte vara några problem alls. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Nä :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Hemma igen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Hemma igen !Pics Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg