Banish Skrivet 3 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2014 :sorcerer: :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2014 Skaffa jobb? Bli målvakt Väntar på att få tillbaka jobbet! Folk ska bara fatta att de vill att jag ska komma och måla hos dem (:Och målvakt är jag redan, sen många år tillbaka ;) Sen så blev jag med septum i lördags, känns annorlunda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2014 Ah, målare är väl lite säsongsberonde va? Inte så mycket på vintern? Fan det måste kännas obehagligt, gjorde du det på fyllan, eller nykter av eget initiativ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2014 varje gång du möter min blick så ... ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2014 vet jag vem jag är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2014 Omg!! Banish kunde det! HAN VET ALLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2014 Ah, målare är väl lite säsongsberonde va? Inte så mycket på vintern? Fan det måste kännas obehagligt, gjorde du det på fyllan, eller nykter av eget initiativ?Det är alltid lite sämre på efter jul fram till mars-april, men detta är första vintern av tre som jag får gå hemma. Vill bara igång och jobba nu, och några jobb hos andra företag finns inte att söka heller.. Piercingen var lite halvspontan sådär, vi pratade om det kvällen innan jag och en polare. Så var vi på tatueringsmässa och såg att det fanns ett bås där de piercade, så då gjorde vi det. Lite påverkade var vi väl, men inte så farlig, dock inte alls genomtänkt med fotbollen och att jag tror inte att det hade varit så poppis hos chefen om jag kom tillbaka och hade den då vi nästa bara gör ROT-jobb och är hemma hos folk och målar.Det var ganska obehagligt att göra den, gjorde inte speciellt ont, men var obehagligt att ha en typ 2dm lång nål genom näsan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 April 2014 Rapport Dela Skrivet 13 April 2014 Så vad håller folk på med nuförtiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 April 2014 Rapport Dela Skrivet 13 April 2014 Söker skolor.Kunde gått bättre, men jag har iallafall hittat en del.Har även sett till att söka sommarjobb och ska ner till körskolan imorgon och kolla om intensivkurs till sommaren. Själv då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 April 2014 Rapport Dela Skrivet 14 April 2014 Har ingen aning om vad jag ska/vill göra efter studenten :( Men sommarjobb är nog fixat tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 April 2014 Rapport Dela Skrivet 14 April 2014 Jag går och väntar på att få börja jobba igen, förhoppningsvis så blir det efter påsk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 April 2014 Rapport Dela Skrivet 14 April 2014 (redigerat) Skönt med påsklov Haru inte jobbat sen jul? Redigerat 14 April 2014 av Banish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg