Banish Skrivet 14 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2014 AARRGH NÅGOT JÄVLA KUKHUVUD HAR GJORT INBROTT I MITT BAGAGE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2014 AARRGH NÅGOT JÄVLA KUKHUVUD HAR GJORT INBROTT I MITT BAGAGE Tagit något?? Jag e bakis som fan idag. Jag är bedrövlig och hopplös känns det som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2014 Baslåda+steg, ett nästan fullt flak öl och en påse med lite kablar, kabelskor, säkringar etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2014 Hej SURF!!!Är du tillbaka till hemtrakterna igen?Nix, fortfarande i fjärran östern. Om exakt en månad landar jag dock på Arlanda efter mer än 2 år på främmande mark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2014 Nix, fortfarande i fjärran östern. Om exakt en månad landar jag dock på Arlanda efter mer än 2 år på främmande mark.jävlar!jag hade för mig att du kom och gick ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2014 Nix, fortfarande i fjärran östern. Om exakt en månad landar jag dock på Arlanda efter mer än 2 år på främmande mark.Har jag missat helt och hållet. Vart befinner du dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2014 jävlar!jag hade för mig att du kom och gick ibland.Haha, ska man vara petig så var jag hemma i 3 veckor i februari förra året i samband med min farmors bortgång, men mer än så har det inte blivit. Har jag missat helt och hållet. Vart befinner du dig?Just nu pluggar jag min sista termin i mandarin i Taipei. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2014 Just nu pluggar jag min sista termin i mandarin i Taipei.Vad var det du pluggade? Eller har du nämnt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2014 Vad var det du pluggade? Eller har du nämnt det?Mandarin. I Taipei. Standardkinesiska, alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2014 Mandarin, det måste vara fruktansvärt svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2014 Äntligen var körkortet klart!Jobbet är nu det som står ivägen för en egen bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2014 Just nu pluggar jag min sista termin i mandarin i Taipei.Fasiken vad coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg