Randomizer Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Kan du laga mat samtidigt som du stryker kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Vad är din åsikt om bronies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Kan du laga mat samtidigt som du stryker kläder?Nee, aldrig testat. Men det borde ju gå... Vad är din åsikt om bronies?Bronies`Vad är det? Menar du brownies?isåfall: Det kan vara gott om det är goda sånna :DVilket det oftast är. Gärna får det stå sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Bronies`Vad är det?Urban Dictionary: bronies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Har du tysk släkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Hur ofta använder du tandtråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 När var det senast du trampade på en legobit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Nee, aldrig testat. Men det borde ju gå...Bronies`Vad är det? Menar du brownies?isåfall: Det kan vara gott om det är goda sånna :DVilket det oftast är. Gärna får det stå sig lite.Jag är en brony, en person utanför My Little Pony:Friendship is Magics originella målgrupp som ändå älskar programmet.Bronyfenomenet är stort nu, finns miljontals. Och dessutom fullt med bra ponyvideor av fansen!(Btw, gief säsong två av my little pony :( )Vad tycker du om bronies nu när du vet lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Urban Dictionary: broniesOkej, då vet jag.Tycker att det låter otroligt töntigt att det kommer ett begrepp av det också, visst så får man gilla My little Pony, men äsch, bara för att få uppmärksamhet, typ.Hur ofta använder du tandtråd?En gång per dag, på kvällen. När var det senast du trampade på en legobit?Längesen tyvärr, kanske när jag var tio-elva år när jag slutade att leka med lego :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Tycker du det är jobbigt att behöva vara i köket 24 timmar om dygnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jag svarar inte på onödiga frågor. Är det du som är Lolkfezt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Okej, då vet jag.Tycker att det låter otroligt töntigt att det kommer ett begrepp av det också, visst så får man gilla My little Pony, men äsch, bara för att få uppmärksamhet, typ. Varför skulle det vara "bara för uppmärksamhet, typ"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.