PussyCat Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Det där är Christian som på fritiden spelar Pokémon ^Var du tvungen och säga detdär ? ]: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Det där är Christian som på fritiden spelar Pokémon ^Jo, vafan jag börja undra om hon var transvestit... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Jo, vafan jag börja undra om hon var transvestit... ;PVad snackar du om, ser ju lätt ut som en liten pingla på den lilla bilden ?! 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 (redigerat) Det är layton. Och tingelholm du är riktigt elak. Redigerat 21 Augusti 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Vad snackar du om, ser ju lätt ut som en liten pingla på den lilla bilden ?! 3: Jovars, big boobs iaf...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 (redigerat) @^ Man kan ju planka ? Btw, lite lustigt att denna fråga kom allra först.. Har du en pojkvän?Gillar du Bullens varmkorv ? Redigerat 21 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Btw, lite lustigt att denna fråga kom allra först..Gillar du Bullens varmkorv ?Haha, jag han se texten innan du edita den... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Haha, jag han se texten innan du edita den... :DDet är vad jag egentligen vill, men vågar inte fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Det är vad jag egentligen vill, men vågar inte fråga. Då ska jag hjälpa dig! Skrivet av Pusssssy: Vart bor du?Vad har du för tele-nummer?Vill du gifta dig med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 (redigerat) Då ska jag hjälpa dig! Skrivet av Pusssssy: Vart bor du?Vad har du för tele-nummer?Vill du gifta dig med mig?Hihi Vad har du för politisk läggning ? Redigerat 21 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Vad har du för sexuell läggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 Vad snackar du om, ser ju lätt ut som en liten pingla på den lilla bilden ?! 3: Men, kör ingen censur på namnet nuva!Av någon anledning fick jag för mig att Layton vart brunett och tjock. Ställer en fråga då, så vi inte går allt för off-topic.Vilken typ av köksredskap använder du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.