frasse95 Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 ser ut som många verkar gilla korv här men on topic om du inte gillar korv vad är din favoriträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vad tycker du om korv i övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Bratwürst eller Knackwürst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vad tycker du om korv? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 (redigerat) Jag är inte bara besviken på dig Layton, jag är också ledsen för att du inte vet vad Bullens pilsnerkorv är. :( Jag tycker du måste gå och köpa en Bullens pilsnerkorv burk åt dig själv. Ät och njut! [: Tycker du mer om hundar än katter? Redigerat 23 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 (redigerat) Är det bara jag som ställer seriösa frågor här? Layton, har du en laptop eller en stationär dator?? Redigerat 23 Augusti 2011 av Ultrafuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Layton! En till fråga! Har du en stationär eller en stationär laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 (redigerat) Är det bara jag som ställer seriösa frågor här? Layton, har du en laptop eller en stationär dator??Jag ställer också seriösa frågor. :( Redigerat 23 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Är det bara jag som ställer seriösa frågor här? Layton, har du en laptop eller en stationär dator??Ja, otrevligt att gå offtopic. Sluta nu frasse95, det här är inte något spamforum. :angry: Layton, åsikt om Sibyllas korv? Med eller utan mos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Kycklingkorv eller fläskkorv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Är du arg? Beskriv hur arg du är på en skala 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Tycker du att du har många frågor att svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.