Layton Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vad är det där med bullens varmkorv, jag har ingen aning om vad det är och jag bryr mig inte. Och du har väl ett liv om du läser bloggar, det är ju ett roligt tidfördriv, Pussy. Men... jag har mitt egna liv att ta hand om, inget ont om bloggarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vad är det där med bullens varmkorv, jag har ingen aning om vad det är och jag bryr mig inte.Och du har väl ett liv om du läser bloggar, det är ju ett roligt tidfördriv, Pussy.Men... jag har mitt egna liv att ta hand om, inget ont om bloggarna :)Vänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vänta nu, vet du inte vad Bullens varmkorv är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Varför vet du inte vad Bullens Pilsnerkorv är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!?Killen heter "Pussycat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 VET DU INTE VAD BULLENS PILSNERKORV ÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Vänta, sitter du och kallar han för fitta? ;/ Tror du att han tycker det är roligt? Har du några känslor alls din hjärtlösa varelse!?Du vet att det finns en kille som heter Whore här på fuska, tycker du att jag är taskig om jag kallar honom för Whore? Killen heter "Pussycat".Jaha. VET DU INTE VAD BULLENS PILSNERKORV ÄR?Nej... suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Ska komma med en seriösare fråga. Gillar du grillkorv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 (redigerat) Ja! Det är väl klart att jag tycker? Vad skulle du säga om jag kallade dig för hora och fitta? Sedan, att du inte vet vad Bullens Pilsnerkorv är, är ju bara förjävligt ;/ Du har missat en av världens bästa smakupplevelser! Fråga: Varför har du inte smakat Bullens Pilsnerkorv? Fråga 2: Grillar du grillkorv? Redigerat 23 Augusti 2011 av Randomizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Säg mig, varför går du inte och köper dig en burk pilsnerkorv i detta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Är du feminist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Är du sugen på att prova på Bullens Pilsnerkorv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.