FubbisRidesOn Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Cykla till Kina, då de andra två alternativen är livsfarliga.... Dricka fotogen --- Hoppa från ett tak --- Kasta sten på din kompis farmor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Om stenen är liten kan jag kasta och sedan be om ursäkt och säga att jag missade... Döda Se dina föräldrar dödas Dö. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Skulle nog döda hellre än att bli dödad eller att se mina föräldrar dö. WoW LoL HoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 HoN Rapa Fisa Spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Rapa Klippa gräset --- Sova --- Bryta fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Sova. 1. Cykla 2. Springa 3. Gå Redigerat 8 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Cykla. Handkontroll Mus+Tangentbord Annat (Ratt osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Mus+Tangentbord Power King Redbull Monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 (redigerat) Powe King, då Power King är billigare än de andra och jag tycker att det är ingen större skillnad på energi dryckerna. 1. Mass Effect 2 2. Morden Warfare 2 3. Battlefield 2 Redigerat 8 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Endast spelat Modern Warfare 2. Det får bli det, även om jag är ganska intresserad av det där Mass Effect... Vad har du i teet (Nu bryter jag lite mot reglerna) Mjölk Socker Inget Dricker inte te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Inget, brukar dricka det vanligt. Bästa fightingserien: Tekken Soul Calibur Mortal Kombat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Tekken Jord Vatten Eld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.