zazaza Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 (redigerat) Vilka har du träffat från fuska irl? Vad tycker du om The walking dead? Redigerat 27 December 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Vilka har du träffat från fuska irl?Vad tycker du om The walking dead?Ingen tror jag! Diggade första säsongen, andra var lame, hört att tredje ska vara bättre, men inte kollat på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Diggade första säsongen, andra var lame, hört att tredje ska vara bättre, men inte kollat på den!Jo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön! Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Jo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön! Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy?Vet inte riktigt... lyssnar på mycket olika band just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Ja, eller det spelar egentligen ingen roll, dom har ju aldrig uttalat sig själva att vara det orginala Thin Lizzy, utan dom har alltid kallat sig själva "superbandet Thin Lizzy".Ja... jag tycker självklart att det bar synd att jag aldrig fick se Lizzy under deras bästa. Men jag såg de i alla fall ;) Nu ska de ju byta till Black Star Riders, undrar hur det blir... Hursomhelst... favorit Lizzy-album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Ja... jag tycker självklart att det bar synd att jag aldrig fick se Lizzy under deras bästa. Men jag såg de i alla fall ;) Nu ska de ju byta till Black Star Riders, undrar hur det blir... Hursomhelst... favorit Lizzy-album?Antingen Vagabonds of the Western World, det albumet är skitbra låtar och albumcovern är den absolut snyggaste i historien! Eller deras första album med samma titel som bandet, dom förändrades väldigt mycket mellan de 2 åren, eller iallafall mellan dessa två album, en skildring man iofs ser ganska ofta bland band :) Hursomhelst så kommer jag nog alltid gilla den tidiga eran av Thin Lizzy mest av allt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Antingen Vagabonds of the Western World, det albumet är skitbra låtar och albumcovern är den absolut snyggaste i historien! Eller deras första album med samma titel som bandet, dom förändrades väldigt mycket mellan de 2 åren, eller iallafall mellan dessa två album, en skildring man iofs ser ganska ofta bland band :) Hursomhelst så kommer jag nog alltid gilla den tidiga eran av Thin Lizzy mest av allt ^^Håller med. Självklart är Robbo/scott-eran bra, med twinguitar, men jag tycker att Eric Bell är den bästa gitarristen. Vagabonds är verkligen skitbra! Men jag har knappt lyssnat på Shade's of a blue orphanage. Spelar du något intstrument?Favoritsolo med Bell? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Vad tycker du om Alison Brie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Vad för gymnasium gick du på? :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 (redigerat) Svara då, Lajnått! Vet du vad huvudstaden i Mongoliet heter? Förresten, vad tycker du om Rory Gallagher? Redigerat 24 Februari 2013 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Svara då, Lajnått!Vet du vad huvudstaden i Mongoliet heter? Förresten, vad tycker du om Rory Gallagher?Ulan Bator engligt wiki! Rory Gallagher är gubbrock med klass, men fortfarande gubbrock. Helt okay! :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 :( ja, nu vet du det i alla fall... Gubbrock är ju det bästa som finns! Kanske inte Lasse Stefanz, men ja. Rory är bättre än Noel och Liam i alla fall. Tycker det finns gubbigare, som tex Status Quo och Stevie Ray Vaughan. Hursomhelst... okej. Men självklart kommer Thin Lizzy vara den bästa irländska hårdrocken. Eller rättare sagt... den bästa hårdrocken i sin helhet. Fråga: vad har jag missat i Thin Lizzy's historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.