Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Finns han i guld??? Och hur får man han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Jag hörde typ att nån sa att mugmarsi var en slags mew men jag är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 jag har honom han e hälften mew och helften yamikarsu.man fångar honom i cianawood. ps.det e bara var 20 bgameboyspel. som kan få honom om ni villm kan jag skicka bild på honom.om ni säjer hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 okey men vad är yamikarsu? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 ja och hur får man dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 han har jag ochså han e sämst men ovanlig som f.a.n man fångar honom i ett hus du kommer till när du fångat lillypad mew knuffa omkull en rocksmach o ch möt den där wiggadoukillen med en muk o en grimer så får du honom på pokedex. använd magumarsi,s zea för att flytta dej dit han e och fånga honom där med zea bollen du fick av wiggadoukillen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 eh vart finns lillypad mew da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Skulle nån kunna skriva en liten guid från början så man fattar nåt!! Eller finns det i arkivet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Exakt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 vad är det för skillnad på Ancient mew och lillypad mew???? och vem e magumarsi egentligen för jag fattar inte vad ni menar!!! jag har en mew på mitt silver den e på level 100. jag vill veta om den e lillypad eller ancient! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Hur fick du den??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jag lånade min kusins röd och gjorde en grej så att man mötte mew.. gjorde sen missing no fusket och fick massa rare candy och gjorde den i hundra och bytte sen över den till mitt silver.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg