mrhej Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Skrivet 22 Maj 2004 lillypad mew e stark som in i helsike ancient mew kan attackr som ? motståndaren dör men dom visar ingewn attack men dom visar ingenting om du har röd har du defenitivt garden mew.om nån kan säja hur man sätter in bilder kunde jag visar er magumarsi o yamikarsu
Cryo Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 jaha då fattar jag lite.... så min Mew e garden Mew... men hur får man Magumarsi och Yamikarsu då??? hur får man lillypad Mew då??? :huh:
mrhej Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 joo du möter den vilt i gräset jag mötte den vid olivine men den finns på olika ställen det e ingen ide att leta efter den den kommer av säg själv.
Vet_inget Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2004 VArt står det???? jag hittar det inte!
TheKingOfEvil Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 jAG FÖRSTÅR INGENTING! Kan någon förklara litebättre? ^_^
Cryo Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 nu tycker jag att vi gled iväg från ämnet lite.... kan inte nån som vet lägga in en bild på Magumarsi , Yamikarsu och lillypad mew såjag får se hur dem ser ut..... berätta gärna hur man fångar dem också.
mrhej Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 a meh har bild ¨på magumarsi o yamikarsu men säg hur man skickar.
Cryo Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Skrivet 25 Maj 2004 det skulle vara så otroligt jätte bra om nån kunde berätta hur man lägger in bilder i inlägg så att mrkuk kan göra det så att vi får se yamikarsu och magumarsi..
Evolution Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Man trycker på IMG knappen där uppe när du skriver inlägg. Skriv sedan addressen till bilden
mrhej Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 jag men jag vet in´te vad hemsidan heter jaja men ni kommer alsdrig tro vilken attack min magumarsi har lärt däg!golden pay punch. som gör att både thnder punch dynami punch chan punch fire puncc ice punchkommer på en enda attack och om du vinner motsåndarepokemonen får du välja mellan att få exp points eller den sista pokemonen som tränaren väljde ut coolt jag fick champion lance,s gyradoss jihooooooooo!
Rekommendera inlägg