Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

lillypad mew e stark som in i helsike ancient mew kan attackr som ? motståndaren dör men dom visar ingewn attack men dom visar ingenting om du har röd har du defenitivt garden mew.om nån kan säja hur man sätter in bilder kunde jag visar er magumarsi o yamikarsu

Skrivet

jaha då fattar jag lite.... så min Mew e garden Mew... men hur får man Magumarsi och Yamikarsu då??? hur får man lillypad Mew då??? :huh:

Skrivet

joo du möter den vilt i gräset jag mötte den vid olivine men den finns på olika ställen det e ingen ide att leta efter den den kommer av säg själv.

Skrivet

nu tycker jag att vi gled iväg från ämnet lite.... kan inte nån som vet lägga in en bild på Magumarsi , Yamikarsu och lillypad mew såjag får se hur dem ser ut..... berätta gärna hur man fångar dem också.

Skrivet

det skulle vara så otroligt jätte bra om nån kunde berätta hur man lägger in bilder i inlägg så att mrkuk kan göra det så att vi får se yamikarsu och magumarsi..

• 2 veckor senare...
Skrivet

jag men jag vet in´te vad hemsidan heter jaja men ni kommer alsdrig tro vilken attack min magumarsi har lärt däg!golden pay punch. som gör att både thnder punch dynami punch chan punch fire puncc ice punchkommer på en enda attack och om du vinner motsåndarepokemonen får du välja mellan att få exp points eller den sista pokemonen som tränaren väljde ut coolt jag fick champion lance,s gyradoss jihooooooooo!

• Skapa ny...