knuckles2 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 kan du ta reda på vad sidan heter ?? och skriv det exakt så kan jag hjälpa dig
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Men lägg ut bilden! Jag tror dej inte alls! han bara bluffar säkert, men om han lägger ut bilden...
mrhej Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 om ni vill kan jag beskriva magumarsi han e en liteliten lava med horn på och en gafel i handen han har 20 händer på varja sida ungefär som mavhamp och han har en svans med ettt w tecken på. eller yamikarsu. han ser ut som en typ mew och typ mewtwo ochså fast han har en rund gul ring runt huvundet och vingar.
FireFly Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Skrivet 10 Juni 2004 Bara så ni vet, det e bara lögn! (Jag sökte på google, fick inte en enda träff på vare sig "magumarsi" eller den andra, vad den nu hette! Och Missing-no betyder "Missat nummer" och är en felaktrig pokemon vid nummer 0 som Nintendo glömde ta bort. De hade den som expriment vid om attacker som de skulle mm. Därför kunde den alla attacker, var svag och stark mot allt osv. Det finns bara de vanliga pokemonen på G/S, och Missing-no e den ända fusk-pokemonen som finns! ;)
mrhej Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 ey!!! håll dina ruttna klagomål åt dej själv det flesta vet att magu marsi finns och vem f*n har sagt att han e fuska han kan inte alla attacker han kan inte vara starkaste pokemonen men han finns alla här som har magumarsi skriv hur det va och var ni träffa honom o allt det där :angry:
mrhej Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 eller alla som tror på att magumarsi finns eller inte skriv vad ni tror
FireFly Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Skrivet 12 Juni 2004 jag har honom han e hälften mew och helften yamikarsu.man fångar honom i cianawood. ps.det e bara var 20 bgameboyspel. som kan få honom om ni villm kan jag skicka bild på honom.om ni säjer hur man gör. Eftersom Cianwood inte finns, bara Ilex Forest, så undrar jag verkligen hur du kan ha denna pokemon! ;)
FireFly Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 Hmm, jo, det kanske var så... Fast jag tror ändå inte att den finns, men man får tro som man vill! ;)
mrhej Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 jaa men om jag visste hur man gjorde så skulle jag sätta n en bild på kortet.
Rekommendera inlägg