Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

om ni vill kan jag beskriva magumarsi han e en liteliten lava med horn på och en gafel i handen han har 20 händer på varja sida ungefär som mavhamp och han har en svans med ettt w tecken på. eller yamikarsu. han ser ut som en typ mew och typ mewtwo ochså fast han har en rund gul ring runt huvundet och vingar.

Skrivet

Bara så ni vet, det e bara lögn! (Jag sökte på google, fick inte en enda träff på vare sig "magumarsi" eller den andra, vad den nu hette!

Och Missing-no betyder "Missat nummer" och är en felaktrig pokemon vid nummer 0 som Nintendo glömde ta bort. De hade den som expriment vid om attacker som de skulle mm. Därför kunde den alla attacker, var svag och stark mot allt osv. Det finns bara de vanliga pokemonen på G/S, och Missing-no e den ända fusk-pokemonen som finns! ;)

Skrivet

ey!!! håll dina ruttna klagomål åt dej själv det flesta vet att magu marsi finns och vem f*n har sagt att han e fuska han kan inte alla attacker han kan inte vara starkaste pokemonen men han finns alla här som har magumarsi skriv hur det va och var ni träffa honom o allt det där :angry:

Skrivet

jag har honom han e hälften mew och helften yamikarsu.man fångar honom i cianawood. ps.det e bara var 20 bgameboyspel. som kan få honom om ni villm kan jag skicka bild på honom.om ni säjer hur man gör.

Eftersom Cianwood inte finns, bara Ilex Forest, så undrar jag verkligen hur du kan ha denna pokemon! ;)
  • Skapa ny...