Layton Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Tja. När någon citerar ens svar i forumet tycker jag att man borde på ett PM eller liknande. Det gör så att man får enklare reda på om man fått svar på sitt inlägg! Så... jaa. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Tja.När någon citerar ens svar i forumet tycker jag att man borde på ett PM eller liknande. Det gör så att man får enklare reda på om man fått svar på sitt inlägg! Så... jaa.Vad tycks?Eller inte...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Prenumeration på ämnen finns redan, vet ej hur det fungerar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Via prenumeration så får man ett mail varje gång någon svarar i ämnet. Och nej, det verkar som en hemsk idé. Man skulle ju få skitmånga PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Det skulle ju vara bra om man kunde välja att man fick ett PM om någon svarade på ett speciellt inlägg. Typ en knapp vid inlägget där man kunde välja att man vill ha ett PM om någon svarar på det. Då menar jag inte hela ämnet, bara just inlägget som man väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Finns forum med funktioner där det finns en speciell flik för citat, PM tycker jag inte skulle bli väldigt fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Jag tror det skulle funka bra och jag stödjer det +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Nej, skulle bara vara jobbigt med massvis pm som innehåller svar man fått från folk i forumet. Annars om ni vill ha denna funktion kan ni prenumerera på forum eller ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Ifall det här är frivilligt skulle det nog fungera bra, men det kanske är svårt att lägga in funktionen i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Finns forum med funktioner där det finns en speciell flik för citat, PM tycker jag inte skulle bli väldigt fullt.Exakt. Något sådant där man ser vilka som citerat en. Det vore en fin funktion. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Jag menar så att man kan ställa in, till exempel kan man ju ställa in om man vill få PM till gb. Men prenumenera på ämnen, det visste jag inte om, lät som en okej idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Att det kommer upp som på SweC vore inte helt fel, när någon citerat kommer det upp en litet "+" efter citat :) PM eller GB vore helt idiotiskt, förstår faktiskt inte ens hur Layton tänkte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.