Hoppa till innehåll

Blogg


Rolin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst KawaiiNek0

1. wow... ni är nog dom seriöst tråkigaste personerna jag vet -.-

2. och det är inte coolt o ha en blogg?..

3. vafan har du fått de ifrån...

4. det är kul o ha en blogg så att ens vänner kan läsa o se vad man gör.

1. Kul o höra, utforska dom 99% du missat av internet nu.

2. Precis, men varför måste du då ha en? :)

3. www.google.com

4. Finns massor av olika chatt klienter, du kan chatta via msn, skype, ventrilo, forum osv...

Dessutom kan man skicka sms, eller träffas irl.

 

Ska försöka inte dra igång nån lång diskussion här nu :P

 

EDIT:

Som Luxaxix mer eller mindre föreslog, skaffa facebook ifall du är sån.

Redigerat av KawaiiNek0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wow... ni är nog dom seriöst tråkigaste personerna jag vet -.- och det är inte coolt o ha en blogg?.. vafan har du fått de ifrån... det är kul o ha en blogg så att ens vänner kan läsa o se vad man gör.

Snälla alltså vad är ditt problem? tycker du verkar vara en aning impulsiv? finns natuligtvis en diagnos på det, det vet nog såväl du som jag vad det är, så lugna ner dig. Och inlägget där du skrev att du kolla någons IP och la ut nummer osv. (nu så stämmde ju inte din info men endå) Väldigt onödigt att lägga ner sig så för någon kommentar man ogillar. nu har jag inte vart in på din blogg och tittat och tänker förmodligen inte göra det heller. Men om någon ger dig kritik angånde layout osv och du tar det hårt, Varför ens skaffa blogg och tro att ingen kommer kritisera?

 

Skulle kunna skriva mycket mer men orkar inte lägga ner mig så mycket på en liten kille med kepsen på sne och knappt fått skägg på hakan.

 

Mvh Link1

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...