Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 (redigerat) är lite trött nu men Fy fan vad jag skrattade när jag läste dettaklockren LOL :D petolv: Nån som har sett den? Inte jag iaf :o 1.8 har inte släppts än... Redigerat 3 Augusti 2011 av Bart1
Luxaxix Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 är lite trött nu men Fy fan vad jag skrattade när jag läste dettaklockren LOL :D petolv: Nån som har sett den? Inte jag iaf :oUrsäkta? Fattade ingenting av det du skrev.
Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 jag skrattade åt situationen.. Petolv sa att han inte hade sett monstret FreakyStyley skrev att det inte hade släppts än fattar du nu? :)
Luxaxix Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Skrivet 3 Augusti 2011 jag skrattade åt situationen.. Petolv sa att han inte hade sett monstret FreakyStyley skrev att det inte hade släppts änfattar du nu? :)Aha, lol, måste missat det.
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Skrivet 12 Augusti 2011 Endermens eller Farlanders som de kan komma att heta är 3 meter höga och kan teleportera sig (enligt ryktet). Så det där med att ha 3 i höjd i sitt hem kanske inte var en så bra idé trots allt. :P
Rekommendera inlägg