Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 (redigerat) är lite trött nu men Fy fan vad jag skrattade när jag läste dettaklockren LOL :D petolv: Nån som har sett den? Inte jag iaf :o 1.8 har inte släppts än... Redigerat 3 Augusti 2011 av Bart1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 är lite trött nu men Fy fan vad jag skrattade när jag läste dettaklockren LOL :D petolv: Nån som har sett den? Inte jag iaf :oUrsäkta? Fattade ingenting av det du skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 jag skrattade åt situationen.. Petolv sa att han inte hade sett monstret FreakyStyley skrev att det inte hade släppts än fattar du nu? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 "den" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 jag skrattade åt situationen.. Petolv sa att han inte hade sett monstret FreakyStyley skrev att det inte hade släppts änfattar du nu? :)Aha, lol, måste missat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 möjligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Vad var kul med det? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Endermens eller Farlanders som de kan komma att heta är 3 meter höga och kan teleportera sig (enligt ryktet). Så det där med att ha 3 i höjd i sitt hem kanske inte var en så bra idé trots allt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg