Poesi Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Som ni ser på bilden nedan så kan jag inte komma in på facebook. Ja, jag har väntat ganska många minuter och min mamma kommer in på sin facebook så det är nåt med just mitt konto verkar det som. Nån som har nån aning om vad som kan tänkas vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Hm, jag kommer också in. Det är väl bara att vänta antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Det var bara att vänta, allt är som vanligt nu. Undrar dock vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 De kanske gjorde något busigt ! [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Det var bara FBI som var inne och rotade lite i sitt konto. Ja, deras konto, du vet väl att Facebook äger ditt konto och kan göra precis vad de vill med kontot, dina bilder och det du skriver. Ungefär som Apple fast lite värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Lägga ut på tex porrsidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 FBI brukar ta över folks konton, för att spamma porrsajter, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.