Dave37 Skrivet 13 April 2015 Rapport Dela Skrivet 13 April 2015 (redigerat) Helt korrekt :) Din tur att plocka fram en ny bild nu.Hur blir det 1h 35 min dit? Vad är det för plan då, propellerplan eller? Hmm, måste ha överskattat medelhastigheten. Redigerat 13 April 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 April 2015 Rapport Dela Skrivet 13 April 2015 Hur blir det 1h 35 min dit? Vad är det för plan då, propellerplan eller? Hmm, måste ha överskattat medelhastigheten.Jag tog flygtiden från air lituaicas hemsida eller vad de nu heter igen. De flyger med jetplan, men du kanske inte hade tänkt på landning/uppstigning som tar ned medelfarten en del? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 13 April 2015 Rapport Dela Skrivet 13 April 2015 (redigerat) Har aldrig sagt att världsdelen var rätt och om jag var otydlig med att säga att den var fel ( my bad) Världsdelen är fel Redigerat 13 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 April 2015 Rapport Dela Skrivet 13 April 2015 En ledtråd vore nog på plats! För att gissa så säger jag papua new Guinea, Lae. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 13 April 2015 Rapport Dela Skrivet 13 April 2015 (redigerat) Det är tyvärr fel Ledtråd Tack vare sitt goda klimat så är detta en populär turist stad även flera tryckerier tidningar och tidskrifter har sina kontor i staden och i landet Redigerat 13 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 April 2015 Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 Melbourne, Australien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 14 April 2015 Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 Kapstaden, Afrika? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 April 2015 Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 Tänkte inte alls på det, men skulle kunna vara Johannesburg i Sydafrika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 14 April 2015 Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 Sydafrika är rätt land och det är rätt världsdel sen Så nämnde FubbisRidesOn rätt stad så han får fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 14 April 2015 Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 (redigerat) Snajs.Här kommer min bild då: Redigerat 15 April 2015 av FubbisRidesOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 April 2015 Rapport Dela Skrivet 15 April 2015 Nordamerika, USA, Chicago? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 15 April 2015 Rapport Dela Skrivet 15 April 2015 Världsdel och land är rätt, fel stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.