Guggo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Stämmer bra! Den korta formen är då Tunbridge Wells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Den här borde vara tämligen lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 (redigerat) Den här borde vara tämligen lätt. England chansar jag på Redigerat 22 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Icke sa Nicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Vet inte varöfr jag tror det men, göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Haha, det där är ju Black Ops banan Favela. [:bara det att det inte finns någon bana i black ops som heter favela, men i mw2 (det där spelet som bara har noobtubers) så finns banan dock ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Men smidigt... Och jag tror vi är i Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Och jag tror vi är i Tyskland.Det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Kan det vara Hamburg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Nein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 (redigerat) Tyskland har rätt liten kust-->Vattnet är en flod-->Antagligen är det en större, ganska känd stad-->Relativt få städer har en så stor kyrka-->Köln har alla dessa delar. Stor stad, stor flod, stor kyrka. Jag gissar alltså på att det är Köln. Edit: Eller Cologne om någon föredrar det namnet. Redigerat 24 Maj 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Jag gissar alltså på att det är Köln.Köln är rätt. Trodde att fler kände till Kölnerdomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.