Layton Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Jag byter namn på dom när jag sparar bilden O.oJaha, men hur laddar man upp bilder man sparat? Jag själv trycker på "Ladda upp bild" men då måste man ha en länk. Är det på "Ladda upp en fil" eller? Jag gjorde så, men det tog jättelång tid så jag orkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Rio de Janeiro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 nånstan si brazilien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 ye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst POOTIS Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Jaha, men hur laddar man upp bilder man sparat? Jag själv trycker på "Ladda upp bild" men då måste man ha en länk. Är det på "Ladda upp en fil" eller? Jag gjorde så, men det tog jättelång tid så jag orkade inte.Fuskbugg.se - Ladda upp din fil ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Ladda upp bilder | Forumbilder.se och sedan använder du taggen som vanligt, eller använder fuska.se's egna uploader. Och att de tar tid är för att du har segt internet, eller att bilden är saatana perkeles stor. Nåväl, back to topic :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Är det inte Favela da Rocinha i Rio de janeiro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Haha, det där är ju Black Ops banan Favela. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Eftersom det inte är Rio de Janeiro, men i Brasilien så gissar jag på São Paulo, Brasilien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Brasilia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Brasilia?Ja, det är det. ...fan, satt ju och valde mellan Brasilia och São Paulo :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.