A16 Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Vad är ett bra pris för den här datorn Det följer med mus, tangentbord och skärm. Den är två år gammal, men inte så använd. Redigerat 6 Augusti 2011 av A16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 1000? 1500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Personligen skulle jag inte ge mer än 200 kr för den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Personligen skulle jag inte ge mer än 200 kr för den där.Jag betalade 2500 när den var ny, och då följde inte skärmen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Jag betalade 2500 när den var ny, och då följde inte skärmen med.Det var två år sen, skärmen är skräp. Datorn är skräp. Så fortfarande, personligen skulle jag ge max 200 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Det var två år sen, skärmen är skräp. Datorn är skräp. Så fortfarande, personligen skulle jag ge max 200 kr.Instämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Det var två år sen, skärmen är skräp. Datorn är skräp. Så fortfarande, personligen skulle jag ge max 200 kr.2år må sänka värdet lite och särskilt när man använder den mycket, men jag har inte använt den så mycket och den håller än ett par år till. Så att säga 200kr är en stor underdrift även om man inte är i behov av en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Skärmen = Släng, om du inte vill få ont i ögonen efter 2 minuters användning. Skulle aldrig någonsin i hela mitt liv kolla på en så liten skärm. Mus och tangentbord = Funkar väl, är väl värt ca 5-10kr men är helt okej att använda om man inte har några krav what so ever. Datorn = AMD Athlon, ett bevis på att man kanske ska testa sin teknik innan man släpper den som OMFGBBQ4CORECPU för att vara först. Men visst, helt okej annars, hårddiskarna är nog värda 200kr, och det är ju 4GB ram så jo 1000 spänn för datorn, men sen är det ju vista på den så då sjunker priset med 700 spänn, så ja, Nomatic har fel, den är värd ungefär 300kr, med mus och tangentbord 310kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Skärmen = Släng, om du inte vill få ont i ögonen efter 2 minuters användning. Skulle aldrig någonsin i hela mitt liv kolla på en så liten skärm. Mus och tangentbord = Funkar väl, är väl värt ca 5-10kr men är helt okej att använda om man inte har några krav what so ever. Datorn = AMD Athlon, ett bevis på att man kanske ska testa sin teknik innan man släpper den som OMFGBBQ4CORECPU för att vara först. Men visst, helt okej annars, hårddiskarna är nog värda 200kr, och det är ju 4GB ram så jo 1000 spänn för datorn, men sen är det ju vista på den så då sjunker priset med 700 spänn, så ja, Nomatic har fel, den är värd ungefär 300kr, med mus och tangentbord 310kr.True, skärmen är totalt kass tangentbordet dåligt musen okej. Men datorn duger för arbete, redigering samt ett par gamla spel. Adobe photoshop borde även höja värdet med en hundralapp eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 True, skärmen är totalt kass tangentbordet dåligt musen okej. Men datorn duger för arbete, redigering samt ett par gamla spel. Adobe photoshop borde även höja värdet med en hundralapp eller så.Finns inget andrahandsvärde i datorer, get used to it. Skänk den till någon yngre släkting som kan spela Första/Andra/Tredje klass spel på den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Hur kan jag ha fel på vad jag personligen skulle va villig att betala? Är du en idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Hur kan jag ha fel på vad jag personligen skulle va villig att betala? Är du en idiot?Omg bara väx upp. Är det en CRT skärm eller TFT? Svårt att se på bilden. Redigerat 6 Augusti 2011 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.