Hoppa till innehåll

Vad Är Ett Hyffsat Pris


A16
 Dela

Rekommendera inlägg

Det var två år sen, skärmen är skräp. Datorn är skräp.

 

Så fortfarande, personligen skulle jag ge max 200 kr.

2år må sänka värdet lite och särskilt när man använder den mycket, men jag har inte använt den så mycket och den håller än ett par år till. Så att säga 200kr är en stor underdrift även om man inte är i behov av en dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skärmen = Släng, om du inte vill få ont i ögonen efter 2 minuters användning. Skulle aldrig någonsin i hela mitt liv kolla på en så liten skärm.

 

Mus och tangentbord = Funkar väl, är väl värt ca 5-10kr men är helt okej att använda om man inte har några krav what so ever.

 

Datorn = AMD Athlon, ett bevis på att man kanske ska testa sin teknik innan man släpper den som OMFGBBQ4CORECPU för att vara först. Men visst, helt okej annars, hårddiskarna är nog värda 200kr, och det är ju 4GB ram så jo 1000 spänn för datorn, men sen är det ju vista på den så då sjunker priset med 700 spänn, så ja, Nomatic har fel, den är värd ungefär 300kr, med mus och tangentbord 310kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skärmen = Släng, om du inte vill få ont i ögonen efter 2 minuters användning. Skulle aldrig någonsin i hela mitt liv kolla på en så liten skärm.

 

Mus och tangentbord = Funkar väl, är väl värt ca 5-10kr men är helt okej att använda om man inte har några krav what so ever.

 

Datorn = AMD Athlon, ett bevis på att man kanske ska testa sin teknik innan man släpper den som OMFGBBQ4CORECPU för att vara först. Men visst, helt okej annars, hårddiskarna är nog värda 200kr, och det är ju 4GB ram så jo 1000 spänn för datorn, men sen är det ju vista på den så då sjunker priset med 700 spänn, så ja, Nomatic har fel, den är värd ungefär 300kr, med mus och tangentbord 310kr.

True, skärmen är totalt kass tangentbordet dåligt musen okej. Men datorn duger för arbete, redigering samt ett par gamla spel. Adobe photoshop borde även höja värdet med en hundralapp eller så.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

True, skärmen är totalt kass tangentbordet dåligt musen okej. Men datorn duger för arbete, redigering samt ett par gamla spel. Adobe photoshop borde även höja värdet med en hundralapp eller så.

Finns inget andrahandsvärde i datorer, get used to it. Skänk den till någon yngre släkting som kan spela Första/Andra/Tredje klass spel på den istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...