A16 Skrivet 6 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 (redigerat) Omg bara väx upp. Är det en CRT skärm eller TFT? Svårt att se på bilden. Man kanske ser bättre på den här Edit: Kollade upp det, det är en TFT Redigerat 6 Augusti 2011 av A16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2011 Man kanske ser bättre på den här Edit: Kollade upp det, det är en TFTOk, CRT skärmarna på skolan har likadan framsida så det var därför jag undrade. Då kanske den ändå är okej att använda. Men still, bättre att skänka bort den till någon som har användning för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Välgörenhet tror jag är priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Hur kan jag ha fel på vad jag personligen skulle va villig att betala? Är du en idiot? Hahahaha Word +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Varför ens fråga vad datorn är värd om du ändå har tänkt sitta och komma med dåliga argument för att försöka få den att verka mer värd än vad den är? Som andra säger, kanske 300 till max 400kr om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.