Bart1 Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Hej jag skulle behöva köpa ett nytt headset! Info: Helst Trådlöst Bra Mikrofon Inte allt för dyr Jag spelar inte spel som wow så macro-knappar är inte nödvändigt fråga inte om budget då jag isåfall sparar till det om jag inte har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Enda jag rekommenderar (utan mic) Koss Porta Pro.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 är den ens trådlös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 WoW headsetet är väl det bästa trådlösa på marknaden så hittar du inget annat så ta de : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 länk tack? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 länk tack? :)http://www.webhallen.com/hardvara/107553-c...et_wow_wireless Inte billigt precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Varför ska du ha det trådlöst? Jävligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 13 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 (redigerat) jag vet att det kan vara onödigt men nu är det så att jag vill ha det! :D http://www.webhallen.com/hardvara/107553-c...et_wow_wireless Inte billigt precistack för länken! men finns det något annat alternativ? Något annat bra trådlöst headset? Redigerat 13 Augusti 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Tror att det knappt finns några andra trådlösa headsets som är värda att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Nej, men ska du ha ett headset så är det antingen Siberia V2, eller G35. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Nej, men ska du ha ett headset så är det antingen Siberia V2, eller G35.This^ Komplett har schysst rabatt på den: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=603221 Har själv den trådade och det är otroligt bra ljud som kommer ut från dem, samt trevlig programvara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Tack det dära Logitech Wireless Gaming Headset G930 verkar väldigt bra.... Jag tror att jag kanske ska beställa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.