Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Vet nån när Harry potter och fången från azkaban ska komma på bio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag tyckte jag läste i aftonbladet för ett tag sen att den skulle ha biopremiär i början av juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har läst att dem kommer i Augusti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 På biografen hos oss har de redan börjat göra reklam för den. Jag skall helt klart se den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Rätteslse: Filmen har premiär den 9:e Juni.. Jag är i USA då, så jag får se den på English :P Ska väl också se på den på Engelska ;) Men med svensk text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Okej då vet jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Rätteslse: Filmen har premiär den 9:e Juni.. Jag är i USA då, så jag får se den på English :P jag var ganska nära iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ja det va du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag ska nog se den toror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag ska se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag med!! men inte på premiären dock...så j*vla trångt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ja det kan det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.