Ratchet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Den kommer att bli as bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 mmm........ det kommer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 såg i www.sf.se att den kom 9 juni och min kompis säger 6 juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag vet inte men jag ska se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag vill se hur dom gjort "dementorerna" och hur rowling tängte sig dom. och jag är ett harry potter-f*n (jag har alla böcker men köper inte plast-trollsaven och allt annat leksaks skit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det köper inte jag heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nä, böckerna går ju ann men alla andra saker som kommit fattar jag faaktiskt inte hur det finns såna som köper. Om man vill ha en låtsas trollstav så kan man ju gå till nån skog och leta upp nån bra pinne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag har läst alla harry potter böckerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Joo jag tror den kommer komma....den 7 juni, det var i alla fall nån ny Harry Potter film som skulle ha bio premiär då :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 LÄtt att jag ska se den ( nångång ;P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag vill se hur dom gjort "dementorerna" och hur rowling tängte sig dom. och jag är ett harry potter-f*n (jag har alla böcker men köper inte plast-trollsaven och allt annat leksaks skit) tyvärr, så är det designers som bestämmer hur allt ser ut i filmerna, de utgår bara från böckerna. Rowling har rätt lite makt egentligen. Warner har ju alla rättigheter eftersom hon sålde dom. Så det är tex copyright på Harry Potter©, Ron Weasley©, Hermione Granger©, Draco Malfoy© och Rubeus Hagrid© och så vidare. Kolla till exempel en av de första sidorna i femman, där står All rights reserved for Warner Bros. (Bros är egentligen förkortning av Brothers, tex Mario Bros=Mario Brothers) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag har inte gillat nån av harry potter filmerna. men böckerna äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.