Muggebigge Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Får jag med när ni är klara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Finns mods så man kan antigriefa vissa byggnader osv. man kan väl använda //wand (verktyget för det) till att lägga till ett protect på områden som en/ett stad/hus/affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 det skulle vara sjukt nice med en officiell minecraftserver :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Skulle vara roligt om vi byggde en stad eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 rätt så ny på minecraft men det hade vart skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Verkar som om det verkar lite intresse, se vad jag kan göra imorgon, börja fixa lite med en server. Om det är någon som vill hjälpa till med bukkit och allt de där kan ni hojta till i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag är intresserad oavsett vad ni väljer för att köra för server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Å gud fan va najs! Jag älskar servern som Loading forumet har. Dom kör legit och så har dom en massa levlar och sånt. Men atm är servern nere (nätagg) Loading Server Skulle va sjukt nice o ha en sån.... som vi byggde om. Utan cheat och sånt :-) För jag tror att det inte kommer vara roligt med cheat och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag kommer behöva några som hjälper till med att bygga staden inom en snar framtid. Ni kommer förstås bli belönade sedan när servern drar igång på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag hjälper gärna till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Jag hjälper gärna till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 En RP server skulle va kul, förutsatt att det är online mode & whitelist på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg