skatan222 Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 IGN: Linkoii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Alla som har skrivit har blivit addade till whitelisten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Nick: Xadee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Ingame name: Najca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 (redigerat) In-game nick:EmoNerdChild Redigerat 18 Augusti 2011 av Demopan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Varför är jag bannad? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 du fly hackade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 du fly hackadeDet var lillebrorsan som spelade medans jag gjorde min läxor! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 inge bevis, du flyghackade.. du kanske inte ska låta brorsan hacka på spel med ditt konto.. väldigt troligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 inge bevis, du flyghackade.. du kanske inte ska låta brorsan hacka på spel med ditt konto.. väldigt troligt..De är väl inte ens ett hack?o seb så är det bara att trycka på tab så aktiveras de, och jag har de på servrar som man får de på som t.ex min kompis server. Och han visste väl inte att man inte fick?o sen borde de väl inte ens gå att flyga om de inte är tillåtet? :rolleyes: Är alla admins också o bannar hej vilt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Får se till att inte trycka på T, har mitt fly mod där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 18 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 De är väl inte ens ett hack?o seb så är det bara att trycka på tab så aktiveras de, och jag har de på servrar som man får de på som t.ex min kompis server. Och han visste väl inte att man inte fick?o sen borde de väl inte ens gå att flyga om de inte är tillåtet? :rolleyes: Är alla admins också o bannar hej vilt? borde väl inte ens gå?? regler är regler. Nej, Derf bannar inte bara vem som helst. Du bröt mot reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg