skatan222 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Inte några monster tkr jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Inte några monster tkr jag!Får man fråga varför inte då? Serverns syfte är att vara en Survival Multiplayer server. SURVIVAL betyder överlevnad, så man får kämpa lite för att bli rik osv. Gör ett svärd så överlever du hur enkelt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jag tycker vi borde få skapa våra egna chestshops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Räv lägg till mig på whitelist så kanske jag tittar in 5 minuter nångång. :P IGN: Dave37 (föga förvånande ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Får man fråga varför inte då? Serverns syfte är att vara en Survival Multiplayer server. SURVIVAL betyder överlevnad, så man får kämpa lite för att bli rik osv. Gör ett svärd så överlever du hur enkelt som helst.För jag håller på med ett litet terapi projekt, och min mine är nu full av farliga sker, kommer inte gå in på servern för då kommer jag dö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 1 Okej, men jag gav dig mina egna $ istället, kommandot funkade inte så får ta det med Derf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Jag tycker vi borde få skapa våra egna chestshops.Håller med, jag har fixat jävligt mke sten nu, som jag tänkte sälja billigt....men ändå, adminshopen kan dom ju hacka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 iGN: gal33r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fifkie Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Joinar gärna! IGN: fifkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 åfan, har helt glömt bort det här. får ta och titta in någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blomman6 Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 mitt namn på minecraft är blomman6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg