HausboY Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Som frågan lyder, kan man bli banand eller något liknande? Jag har googlat runt mycket men hittar inget korrekt svar, så fuska är nog det ända som jag litar på Så vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Ja, senaste dashboard-uppdatering ser till att nästan all USB modding går att bli bannad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mansgamercod Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 ja eftersom det är ju olagligt att modda / fuska till sig någonting egentligen. allt fusk riskerar ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muppen98 Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 ja eftersom det är ju olagligt att modda / fuska till sig någonting egentligen. allt fusk riskerar ban. Ja,det blir man nog <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Som frågan lyder, kan man bli banand eller något liknande? Jag har googlat runt mycket men hittar inget korrekt svar, så fuska är nog det ända som jag litar på Så vad säger ni?Du kan ej modda GS längre sen kernel 12625 kom ut. Du kunde innan denna kernel och då blev man heller aldrig bannad. Jag vet det själv för min LoyalCrystalean var söndermoddad i ungefär 1 år innan Treyarch fick reda på att jag använde DLC's illegalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.