Hoppa till innehåll

Rörande Berättelse - Övergrepp


PussyCat

Rekommendera inlägg

Ingen person och inte ens Daniel skulle vilja få fallet undersökt av Janne Josefsson om det inte varit sant.

Daniels liv skulle bara bli ännu mer bedrägligt om det visar sig att Josefssons undersökning påpekade att allting bara var bluff.

 

Till de som tror att han bluffar ^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nä sant är det förmodligen.

 

Det jag blir förvånad över är att han är så himla onyanserad. Hans pappa är såååå snäll och hans mamma är sååå dum och poliserna är sååå brutala och socialen är såååå korrumperad. Det känns som han överdriver allting på ett väldigt osunt sätt. Som om han blivit övertygad av någon annan vad han ska tycka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä sant är det förmodligen.

 

Det jag blir förvånad över är att han är så himla onyanserad. Hans pappa är såååå snäll och hans mamma är sååå dum och poliserna är sååå brutala och socialen är såååå korrumperad. Det känns som han överdriver allting på ett väldigt osunt sätt. Som om han blivit övertygad av någon annan vad han ska tycka.

Upplev vad han har och du kommer också tänka extremt svartvitt, det är väl klart att han demoniserar dem som har utsatt honom och hans syster för ett extremt lidande hela deras liv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men grejen är att det är svårt att veta vad det egentligen är han har blivit utsatt för när han skriver så onyanserat och överdriver. Det var säkert jätteilla men ändå.

 

Och jag har verkligen svårt att tro att pappan är så oskyldig som killen får honom att framstå.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till ovanstående: Om du inte hajar så behöver du heller inte säga något som du förmodligen vet kommer uppröra andra.

 

Layton: Jag ville bara uppmärksamma er på att Sveriges lilla samhälle inte alltid är så perfekt som ytan är, så mycket skit som pågår under alla kommun- och landstingsstyrelser/arbetare

 

Mumu10: Fler än dig som tycker likadant. Står någonstans i tråden, finns alla möjliga åsikter.

 

Själv avböjer jag att kommenterar och inväntar fortsättning.

Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gissar på att Daniel lider av PAS som därefter givit grund åt den onyanserade bilden.

 

Sedan så skulle det inte vara så smart av en journalist att försöka reda ut det hela och skriva spaltmetrar med text i någon tidning före det hela är utrett. Skulle det visa sig att journalisten skrivit fel då utredningen är gjort skulle den få det hett om öronen och förmodligen fått sparken ganska omgående.

Fast många journalister hänger på flashback och tar nyheterna därifrån(många har säkert redan sett detta), det är ett välkänt faktum och hänger man i aBoK kan man få reda på vad som hänt flera timmar/dagar och till och med veckor innan folk utanför flashback får reda på det.

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet att det är 18årsgräns på flashback va...?

Hmm, vadårå?

Layton: Jag ville bara uppmärksamma er på att Sveriges lilla samhälle inte alltid är så perfekt som ytan är, så mycket skit som pågår under alla kommun- och landstingsstyrelser/arbetare
Japp, jag har fattat det. Men polisen som satte dessa barn i fängelset, det kan jag inte förstå.

Men det är väl som du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir bara så jävla arg av det här... Hur kan man behandla människor på detta sätt?

jag gissar på någon psykisk sjukdom, som personen inte vill kolla upp "för h*n vill vara frisk"

 

EDIT: kanske inte sjukdom, men att det är fel i huvudet

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...