Epixa Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Min Igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Nu är jag klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 (redigerat) Nytt :) har inte grafik inställningarna på högsta det är därför det är lite taskig bild kvalité. Inte bra upplösning heller... WIN7 och rocketdock = Bilden :) Redigerat 8 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlastigKatt00 Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 http://i.imgur.com/EfBoe.jpg Nytt :) har inte grafik inställningarna på högsta det är därför det är lite taskig bild kvalité. Inte bra upplösning heller... WIN7 och rocketdock = Bilden :)Varför den extrema upplösningen på bilden när du ändå inte har den igentligen? Blir bara segare för mig och andra med segt internet. (Jag har 2Mbit ner och 1 upp) OnTopic: Inte orkat göra så mycket med min wallpaper, men denna dator används inte heller så ofta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 (redigerat) Så där ser mitt skrivbord ut =) Redigerat 13 Juni 2012 av RageFace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) Inte klar än Redigerat 16 Juni 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Använder du RocketDock är det något helt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Använder du RocketDock är det något helt annat?Kör inte ens windows, kör xubuntu med avant window navigator som dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Kör inte ens windows, kör xubuntu med avant window navigator som dock.ok, då vet jag det :D Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asfdsadfsadfs Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.