purjo Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 (redigerat) Dags för en ny lek här. Den går till som så att en användare beskriver en film ganska dåligt, så ska de andra försöka lista ut vilken film det är. Exempel. Jag: Kille blir biten av spindel, får superkrafter Anv.1 : Batman? Jag: Fel Anv.2 : Spiderman ! Jag : Rätt, din tur att fortsätta. Fattar alla hur det går till så drar vi igång ! Tre män rymmer från ett fängelse och spelar musik för en blind gubbe. [EDIT] Extraregel: Om ni är 110% säkra på att ni svarat rätt, fortsätt direkt då så spelet går snabbare :) Redigerat 18 Augusti 2011 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Tre män rymmer från ett fängelse och spelar musik för en blind gubbe.Oh brother, where art thou? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Om det är lugnt lägger jag till en regel: Om ni är 110% säkra på att ni svarat rätt, fortsätt direkt då så spelet går snabbare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2011 Oh brother, where art thou?Helt korrekt ! Om det är lugnt lägger jag till en regel: Om ni är 110% säkra på att ni svarat rätt, fortsätt direkt då så spelet går snabbare :)Det låter bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Några killar rånar en juvelerare, allt går fel och jävligt många dör. Bara lite sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Reservoir Dogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Nice! Jag har fortfarande inte sett den dock. :P Instabil patriot går på en våldsam odyssé och hämnas på allt som är fel i samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Nice! Jag har fortfarande inte sett den dock. :P Instabil patriot går på en våldsam odyssé och hämnas på allt som är fel i samhället.Falling down? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Falling down?Japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Musiker överlever krig med hjälp av många goda och onda vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Japp :)Out of topic: Falling Down på teve ikväll! Bump oxå. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.