Signify Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 The Pianist kanske? Kan vara helt fel ute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 The Pianist kanske?Kan vara helt fel ute...Japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Soft! :) Drar till med en då... Handlar om en kostymkille som glider fram i livet, har det mesta i form av pengar och en vältränad kropp, men börjar kötta folk på grund av tristess. Lär vara rätt lätt för de som sett den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 American Psycho Och morden sker bara i hans huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 (redigerat) Rätt, och jag vet såklart om det sista du skrev, men hade nog blivit ännu lättare om jag hade haft med det i beskrivningen. :P Redigerat 26 Augusti 2011 av Xenophobia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 :P Slacker dricker white russians och bekämpar nihilister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 The Big Lebowski ? Har jag för mig att det förekommer en del White Russian i det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Ja, det är den. Tänkte att den inte var alltför uppenbar, men det tog inte lång tid förrän nån tog den. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 (redigerat) Blond tjej dansar och slåss tillsammans med några fler tjejer. Redigerat 26 Augusti 2011 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Kill Bill (vol 1), kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 Charlies Änglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Båda är fel ! [HINT] Filmen är ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.