FreakyStyley Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 true story, skicka insändare till aftonbladet B) ONTOPIC : Denna natt/kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 (redigerat) När fjortisar säger "Jag är inte som alla andra tjejer" när hon är EXAKT som alla andra tjejer.- EDIT: När det blir en ändring på Facebook och alla säger "FACEBOOK SUGER NU VILKEN SKITUPPDATERING!!" men fortsätter att använda det ändå. Redigerat 26 September 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 När fjortisar säger "Jag är inte som alla andra tjejer" när hon är EXAKT som alla andra tjejer.- EDIT: När det blir en ändring på Facebook och alla säger "FACEBOOK SUGER NU VILKEN SKITUPPDATERING!!" men fortsätter att använda det ändå.Tror jag hörde det 5 gånger på samma lektion från samma person igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 Folk som måste berätta för alla att my little pony är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 När folk som gillar My Little Pony bara svarar med en ponny-bild på kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) När folk lyssnar på musik i headset och sjunger till musiken och låter förjävligt. Redigerat 29 September 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 När folk lyssnar på musik i headset och sjunger till musiken och låter förjävligt.eller folk som har så högt att man hör musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 (redigerat) Folk som går på gratisveckan på gymmet (tattarvecka även kallad).. Redigerat 29 September 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) När man vinner över några ungar i CoD och dom skickar meddelande: "noscup quixscop 360 1v1 bitch or r u 2 scared?" Sen hatar jag också döda memes som är med på TV, som tex "trololo" som var med på Family Guy. Redigerat 30 September 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Jag stör mig extremt mycket på folk som sitter och kladdar som nå jäkla småbarn i matsalen på skolan. Hur jävla svårt ska det vara att hålla maten på tallriken? Och hur svårt kan det vara att plocka undan efter sig sen? Under alla år jag har gått i skolan så är det fan värst bordsskick på gymnasiet, inte ens dagis eller lekis var så här illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Jag stör mig extremt mycket på folk som sitter och kladdar som nå jäkla småbarn i matsalen på skolan. Hur jävla svårt ska det vara att hålla maten på tallriken? Och hur svårt kan det vara att plocka undan efter sig sen? Under alla år jag har gått i skolan så är det fan värst bordsskick på gymnasiet, inte ens dagis eller lekis var så här illa.This. Fattar inte hur dåligt bordsskick man måste ha för att få hela jäkla bordet fullt med riskorn. Redigerat 30 September 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Folk som gnäller över andras bordsskick i skolan. Välj ett annat bord för all del? Ni behöver ju inte kolla på när dem äter. Har hänt mig flera gånger att det ser för jävligt ut vid ett bord, men vad gör jag då? Jo jag tar ett annat bord. Problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.