Proccito Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Folk som gnäller över andras bordsskick i skolan. Välj ett annat bord för all del? Ni behöver ju inte kolla på när dem äter.Har hänt mig flera gånger att det ser för jävligt ut vid ett bord, men vad gör jag då? Jo jag tar ett annat bord. Problem solved.Men ibland kan ju den finaste bodet vara sjätte grisit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Men ibland kan ju den finaste bodet vara sjätte grisit.Om det är jätte grisigt så måste det finnas ett annat bord som är finare?Värsta i-landsproblemet jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Att admin låste gnäll-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Folk som gnäller över andras bordsskick i skolan. Välj ett annat bord för all del? Ni behöver ju inte kolla på när dem äter.Har hänt mig flera gånger att det ser för jävligt ut vid ett bord, men vad gör jag då? Jo jag tar ett annat bord. Problem solved.Fortfarande någon som måste städa upp, dålig respekt mot dom. Redigerat 30 September 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Fortfarande någon som måste städa upp, dålig respekt mot dom.Det är en uppgift som dem får betalt för att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Sen är det ju så att man inte alltid kan ta ett annat bord då det nästan alltid är fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Att admin låste gnäll-tråden.This. Jävla fail i huvet man måste vara för att inte kunna skilja på gnäll och saker man irriterar sig på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 This. Jävla fail i huvet man måste vara för att inte kunna skilja på gnäll och saker man irriterar sig på...Det finns dessutom en merge-funktion så att man kunde slå ihop trådarna. Vi tar och gnäller här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Gnälltråden låstes D: (Den här tråden blir väll låst för off-topic (gnäll)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Att min dator har retat mig med att inte funka som den ska hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jävla java som krashar hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Jävla java som krashar hela tiden...Säker på att det är java och inte programmet som är skrivet i java? Om du kör det via terminalen skrivs felet ut vid crash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.