Johnossi Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Varför just det datumet?Öh, tatueraren var fullbokad tills det datumet? Samt att det var tvunget att vara året jag fyller arton så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Att gymnasiet jag går på ljuger om vad de har att erbjuda eleverna, för att få dem att börja gå där.ditt är inte det endavi skulle få datorer av skolan, men icke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 (redigerat) Som om du någonsin har fått en möglig hamburgare på McDonalds.Nädå, men den var ifrån gårdagen och var inte så vidare god, så jag rekommenderar inte att gå på McDonalds i Mora. Redigerat 24 November 2011 av Klayett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Nädå, men den var ifrån gårdagen och var inte så vidare god, så jag rekommenderar inte att gå på McDonalds i Mora.Sällan att du fick en hamburgare som var över en dag gammal. Tror du seriöst på det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Sällan att du fick en hamburgare som var över en dag gammal. Tror du seriöst på det själv?Japp dom värmde den i mikron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Burger king i Liseberg. En tjej i min klass fick vänta typ 3-7 minuter på något minns inte vad, och då fick hon en ny hamburgare och pommes frites. Så det blev 2 för 1 :) OnT: Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 När folk vill att jag ska vara med på fest och ta med min energidricka och blanda ut med alkohol fan ska jag göra det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Blanda inte ut Energidrickan, den är för värdefull :D Ont: 1 fel på ett prov= MVG- ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Blanda inte ut Energidrickan, den är för värdefull :DExakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Vafan blanda energi dricka med cola då får ni se på grejer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Att det plötsligt är 18-års gräns på energidryckor :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Att det plötsligt är 18-års gräns på energidryckor :huh:jo det är ganska irriterande.Men på ICA är det inget :P Iallafall inte här i Kiruna Lillskiten2: Som sagt, Energidricka är värdefullt, man ska dricka det "rent" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.