Klayett Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Eller ännu värre, på loven.Eller ÄNNU värre, på sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Håltimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Min spanskalärare. Pratar om hur man uttalar ord alldeles för mycket, och blir irriterad när man inte fortsätter dialogen, och hon säger till precis efter att hon är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 När det går segt på kemi och fysik lektionerna. (Har kemi nu, så kollar på fuska :3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Jag måste säga att jag irriterar mig lite smått på mina "vänner". När vi lirar minecraft tillsammans så har dem tålamod att bygga i ungefär en timme, sedan spränger dem allt och allas byggen med tnt så att det enda som blir kvar är en stor satans krater. Känns ju lagom småtråkigt att bygga i någon timme för att sedan få allting sprängt, och när man blir irriterad på dem så säger dem konstant "omg sluta dampa" och "u mad?". Redigerat 28 November 2011 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Att jag måste vänta tills Februari för ett nytt avsnitt av The Walking Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 "u mad" och "so" även när man säger "whuuut" i falsett låter förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Att jag måste vänta tills Februari för ett nytt avsnitt av The Walking Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 "u mad" och "so"även när man säger "whuuut" i falsettlåter förjävligtumad? :D OnT: När folk tigger om godis men ska alltid vara dryga innan och efter dem får godis -_-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 när folk bara hävdar saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 När jag loggar in på Origin efter att ha installerat om det.Jag loggar in på mitt gamla konto och dom ber mig att välja ID.Jag väljer Proccito, men då är det redan upptaget på det kontot jag redan är inloggad på <_<Origin har fått så mycket skit. Jag vill inte ens prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Origin har fått så mycket skit. Jag vill inte ens prova det.Jag måste använda det för att spela vissa spel -.-Jag stör mig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.