WASD Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Är inte det där mer ett exempel på att EA inte har alla hästar i stallet även om nu Origin drog en summa två gånger för samma spel?Både Origin och EA är ogillade. Ontopic: Skolan informerar dåligt, två lärare var inte i skolan idag. Jag skulle börjat 14:00 egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 När mat inte är gott. När mat inte är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 När en kille i min klass sjunger. Låter så falskt att det inte kan bli värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Att ha sår på läppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Att ha sår på läppen.Usch, jag förstår dig.Ät inte på sura frukter bara, svider as-mycket då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Folk som freekillar i jail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Folk som freekillar i jail.Haha, roligt att gå in på random jail-server och freekilla ju. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 När rethostan vägrar gå över :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Haha, roligt att gå in på random jail-server och freekilla ju. :DNä, man blir arg. ]: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 När mina pokémon inte lyder mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Alldeles för tidig skäggväxt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 När folk inte vet vad Bullens är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.