WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Att det är reklam i 20 min ;/Wtf? På en TV-kanal? Jag har slutat kolla på TV delvis för att jag inte orkar med reklamen. Stolt användare av AdBlock för att överleva på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 SLUTA MISSTOLKA kinky brains. Menar såklart andra klass och inte min röv : ((( fast lite mitt fel hehe. aja men men annoying; att min mobil typ hänger sig själv lite närsom och stänger av sig = måste dra ut batteriet och ploppa i det igen. Fuck Samsung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 annoying; att min mobil typ hänger sig själv lite närsom och stänger av sig = måste dra ut batteriet och ploppa i det igen. Fuck SamsungVilken modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 När man ser en hel anime på en dag sen när den är slut och vill se mer, har man ingen anime att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) När man är trött men inte vill slösa tid på att sova Redigerat 8 Januari 2012 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Wtf? På en TV-kanal? Jag har slutat kolla på TV delvis för att jag inte orkar med reklamen. Stolt användare av AdBlock för att överleva på internet.TV4 har en reklam på 20min klockan 10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Finns det inget lättare sätt att få MVG på? :D OnT: Citatet "Life is like a box of chocolates: you never know what you're going to get". Köper man en chokladask vet man väl precis vad man får? Gillar inte filmen heller.Tanken med citatet är att man inte vet vad det är för bitar innan man har ätit dom. Du vet att du har choklad, men du vet inte vilken sort. Alltså, "you never know what you're going to get". Förutsätter även att asken inte har en karta över alla bitarna, Alladin-style. Vilket många chokladaskar inte har :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Att inte en enda snöflinga har fallit här är lite synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Att man måste åka ifrån Linköping, och helt plötsligt när man ska gå med en kompis och käka kebabtallrik så ringer mina föräldrar att dem är påväg för att hämta mig -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Tanken med citatet är att man inte vet vad det är för bitar innan man har ätit dom. Du vet att du har choklad, men du vet inte vilken sort. Alltså, "you never know what you're going to get". Förutsätter även att asken inte har en karta över alla bitarna, Alladin-style. Vilket många chokladaskar inte har :PMen oftast har man en aning åtminstone, någon sorts beskrivning brukar det ju vara. Jag tycker i alla fall att det är en ganska dålig och otydlig analogi. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Vilken modell?Galaxy Ace. När håret är bara några centimetrar för kort för att jag ska kunna ha det uppsatt igen. Merde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Typiskt smartphones, går alltid sönder. Nokia 3310 ska man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.