Guggo Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 så det är "svensklärare" i skriftligt och "svenskalärare" i tal?eller är det samma på båda?Egentligen är det svensklärare även i tal, men ingen (antagligen inte ens din svensklärare) kommer rätta dig om du säger svenskalärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 Jag hatar Lidls placering här i min stad. Kunde byggt något så mycket mer smakfullt på den ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Den nya frånvaro regeln. Trötthet. Konstigheter. Politiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Ledar-sidorna i tidningen. Det skulle vara väldigt intressant om man förstod dem, så himla osammanhängande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Ledar-sidorna i tidningen. Det skulle vara väldigt intressant om man förstod dem, så himla osammanhängande!Gäller att hänga med från början! Att jag har ett jävla luftintag under mitt element som gör att fossingarna fryser! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 (redigerat) "Gamer girls" på Xbox Live som har "Yes I am a girl and no I will not date you" eller "I already have a boyfriend so stop hitting on me you silly boys =)))))" eller liknande skit på sin bio. Redigerat 15 Januari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Att vi måste spela in en skräckfilm på svenskan, och jag är med i en grupp med folk jag inte ens vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Den nya frånvaro regeln.Har hört lite av varje om den. Fick man indraget studiebidrag om man var borta mer än 4 timmar per månad? Att kunna ha upp till 20% frånvaro är ganska högt men detta är ju wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Har hört lite av varje om den. Fick man indraget studiebidrag om man var borta mer än 4 timmar per månad? Att kunna ha upp till 20% frånvaro är ganska högt men detta är ju wtf.Det är väl ett sätt att garantera att eleverna lär sig så lite som möjligt så att de inte kan tänka själva utan bara klarar av att falla in i arbetsmarknaden framöver. OnT: Att skolan börjar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Det är väl ett sätt att garantera att eleverna lär sig så lite som möjligt så att de inte kan tänka själva utan bara klarar av att falla in i arbetsmarknaden framöver. OnT: Att skolan börjar imorgon.Jag trodde du gillade skolan. Förstår inte hur din förklaring svarar på varför närvarogränsen ändras från 80% till >95%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Att jag vart sjuk i 1 månad och inte kunnat träna, men nu jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 (redigerat) Ont, att jag inte har någon pågenlimpa hemma ;/Jag har :3 OnT: Att man har ett oidentiferad svullen grej under ögat och som har en rund torr skorpa där.. (3-4 cm ifrån ögat) Redigerat 15 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.