Dave37 Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 (redigerat) När folk säger saker som är eller kommer bli uppenbara av sig själva. Som t.ex. det Proccito citerade. Redigerat 19 Januari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Men om försenadkompisen inte sagt till så kanske hans/hennes kompis väntar på sen-snubben utan resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Men om försenadkompisen inte sagt till så kanske hans/hennes kompis väntar på sen-snubben utan resultat?SMS/Ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 (redigerat) Simning imorgon, på idrotten. Redigerat 19 Januari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att JJESSPErR har gjort cirkus 10 trådar på 1 ½ vecka i Dator forumet.. Man kan ju la klumpa ihop dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 När folk inte förstår att man inte vill supa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 När folk inte förstår att man inte vill supa.Korta meningar är nyckeln. Att bara säga "Nej." och inget mer brukar hjälpa, man behöver bara säga det 3-4 ggr under ett tillfälle. OnT: Geoponik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Korta meningar är nyckeln. Att bara säga "Nej." och inget mer brukar hjälpa, man behöver bara säga det 3-4 ggr under ett tillfälle. OnT: Geoponik.Det märks ibland va folk har för kroppstorlekar ;) Det är inte så lätt när man är så liten som jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 (redigerat) Det märks ibland va folk har för kroppstorlekar ;) Det är inte så lätt när man är så liten som jag är...Stå still, stå rakryggad, titta dem i ansiketet, säg "Nej." lungt, men bestämt och rör inte en min. Tro mig, pondus och självsäkerhet har sjukt stor inverkan. Visst jag är 1,90 men jag ser varken hotfull ut eller har några muskler att impa med. Avdramatisera deras alkoholhets genom att vara gravallvarlig. Det har funkat för mig. OnT: Att källorna till mitt arbete inte är åtkomliga hemifrån och att jag kommer få stressa på måndag eftermiddag. (om jaginte åker till skolan på lör/sön, men ahahaha det finns inte i min värld.) Redigerat 20 Januari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Stå still, stå rakryggad, titta dem i ansiketet, säg "Nej." lungt, men bestämt och rör inte en min. Tro mig, pondus och självsäkerhet har sjukt stor inverkan. Visst jag är 1,90 men jag ser varken hotfull ut eller har några muskler att impa med. Avdramatisera deras alkoholhets genom att vara gravallvarlig. Det har funkat för mig.Men det är väldigt svårt att göra det första på facebook ;)Och vad jag har märkt är att ju större man är, desto större respekt har folk för en, så man behöver inte oroa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att JJESSPErR har gjort cirkus 10 trådar på 1 ½ vecka i Dator forumet.. Man kan ju la klumpa ihop dem?Såg en tråd med en datorproblem-ig titel. Visste direkt att det var hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 JJespeRR. Förutom det så är det lite irriterande att Demopan skulle restarta sin router innan vi skulle köra L4D2, och kommer inte tillbaka :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.