WASD Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Jag blir riktigt irriterad när, jag tar saker av misstag på skyrim och blir jagad av vakterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Exakt , så klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Att jag inte får min rättmätiga plats som nummer 3 i 4fjsk's intresseanmälningslista för sin sommartävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 4fJESKESKJESEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 När jag måste vänta på att en Youtube film ska ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Mitt jävla headset som är trasigt :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Mitt jävla headset som är trasigt :verymad:Delar smärtan med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 (redigerat) Delar smärtan med dig. Håller på att förstöra mitt nu. Redigerat 26 Februari 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 (redigerat) Att Bioware's "personal" är full av idioter. EDIT: Eller så var det EA, beror på vem som kom på idén med DLC bullshit till Mass Effect 3. Men personalen på Bioware forumet är totala rövhål. Redigerat 27 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Grus på gatan så att man inte kan longboarda. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 Att Bioware's "personal" är full av idioter. EDIT: Eller så var det EA, beror på vem som kom på idén med att DLC bullshit till Mass Effect 3. Men personalen på Bioware forumet är totala rövhål.Internet brukar tycka att EA suger på så många områden så det var säkert dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2012 ytintegraler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.